dinsdag 19 november 2013

Een rozettenkrans ...

Het is alweer dinsdag en dat wil zeggen
tijd voor een nieuwe uitdaging bij
 
Deze week is de uitdaging:
Gebruik een rozet op je kaart of creatie.
Dit is mijn creatie :
 
 
Ik heb een krans gemaakt van allerlei verschillende
formaten van een rozet.
Het was een heel werkje maar ik ben zeer
tevreden met het resultaat.
 
Deze week is de sponsor
http://stempelfeest.blogspot.nl/
 
Deze week is team roze aan de beurt om jullie
voorbeelden te laten zien en die kan
je hier bekijken.
 
Je kan een hele mooie prijs winnen
Dus snel creatief aan de slag.
 
 


10 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gaaf project, Peggy. Super mooi geworden!

Els zei

Een super mooie krans en wat een werk al die rozetten maken. Leuk die ster in het midden.
Groetjes, Els

Bea zei

Schitterend werkje Peggy, wel een heel werkje maar super mooi freubelwerk....

groetjes Bea.

Thamar, zei

hoi hoi

Ik vind je krans super geworden. Het lijkt mij ook een heel werk maar het resultaat is super.

Fijne avond

Groetjes, Thamar

Marijke zei

Wat een geweldig mooi creatie!! Veel werk maar een prachtige krans als resultaat,
Groetjes,
Marijke

Renate zei

Leuk, leuk, leuk. Volgens mij is dit de ideale combinatie van heel veel creativiteit, en nog veel meer geduld.

-xies- Renate.

Tinie zei

Schitterende krans, Peggy!! Erg mooi gedaan!
Groetjes Tinie

Aletta zei

Echt prachtig Peggy!
Zoiets staat ook nog steeds op mijn to-do lijstje, toch binnenkort er maar eens tijd voor vrij maken:)
Groetjes Aletta

Anneke. zei

Prachtige kertskrans met al die rozetjes. Best veel werk lijkt mij....
Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Leuke spulletjes en je stempel is ook super leuk.
Groetjes Anneke.

Cis-sy zei

Hoi Peggy,
Super gave krans! Ik ben zo vrij geweest om lekker rond te snuffelen op uw blog maar wat een mooie dingen maakt u!
Groetjes en tot snel xoxo