donderdag 1 december 2011

Sinterklaas swap ...

Kijk eens wat de Sint gebracht heeft :


Bij de nederlandse swappers is er een sinterklaas swap.
Deze swap heb ik van mijn swap Sinterklaas ontvangen.
Er zat een heel leuk gedicht bij van Sinterklaas.

Beste Peggy,

De Sint was aan het surfen op het net
en vond daar een blog vol pret
Een blog vol met mooie creaties
en de leukste variaties
Dit is nou scrappen op het hoogste niveau
en dat vraagt om een kado
Want zonder de juiste materialen
zijn die creaties niet te behalen
Dus voor jouw een pakje met mooie spullen
om jouw creativiteit mee aan te vullen

De Sint

Ik heb van mijn Sinterklaas zeer leuke spullen gekregen
En  er zit een prachtig zelfgemaakt tasje bij
Heel erg bedankt lieve Sint
Ik ben er zo ontzettend blij mee


9 opmerkingen:

Willy zei

Hoi Peggy,

Nou jij bent goed verwend door de Sint. Daar kun je wel mee uit de voeten denk ik.

Groetjes, Willy.

liszha zei

Wat een mooi kado, er is echt aandacht aan besteed, en dan nog zo'n leuk gedicht. Heel gaaf!

Henriëtte zei

leuke spulletjes heb je ontvangen van de sint, geniet ervan!!

Lida zei

Wat heb je gave spulletjes
gekregen van sint geniet
maar lekker van

groetjes Lida

Anja zei

Wat een leuke sintswap.En hele mooie spulletjes veel knutselplezier gewenst.

Groetjes Anja

Maaike zei

Wat een lieve klaas
Heel mooi pakket

jacqueline zei

Sjee wat een verwennerij zeg, heel gaaf.

Groetjes Jacqueline

Irma zei

heej peggy, ik was je Sint deze keer ik zie dat je er blij mee bent ik heb het met veel pelzier voor je gemaakt, ik vind je blog EUK!!wat maak jij veel moois ik ben je nieuwe volger,
groetjes Irma

liszha zei

Wat fijn dat je deze keer wel goed bedacht bent!