vrijdag 25 november 2011

Het moet niet altijd een kaartje zijn ...


Deze tag heb ik gemaakt naar aanleiding van de
challenge bij dutch card lovers.
De challenge is volgens dit recept:


Ik wil ook graag deelnemen aan de challenge van
duymelot - Kerst/winter label met een magnolia stempel

Ik heb opnieuw de magnolia stempel gebruikt,
Tilda met de schaatsen.
De stempel vind ik super leuk en ik heb ook
opnieuw de paper piecing techniek gebruikt.
Verder heb ik de stempel ingekleurd met derwent.
Het papier is van Maja design en de bloemen heb ik
gemaakt met een stans van Marianne design.

9 opmerkingen:

Margot zei

gaaf! ik vind die bloemen erg mooi! bedankt voor het meedoen met de DCL!

anja curvers zei

Een hele gave tag hoor leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

martina's kaartjes zei

wat lief gemaakt ! mooie, warme kleuren, super resultaat !
grtjs, martina
x

miriam zei

Dag peggy
hij is schitterend erg mooi gedaan hoor

Je had hem ook mee kunnen laten doen bij the dutch magnolia chickies challenge.Daar is ook de uitdaging kerst
bedankt voor je deelname aan DCL
groetjes miriam

José zei

Hartstikke mooi zeg. Heel leuk met de grote ster op de achtergrond en de leuke magnolia.
Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Groetjes, Jose

Ellen zei

Prachtige label Peggy! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Marijke zei

Prachtig en wat een mooie bloemen!!
Groetjes, Marijke en Chantal

verascrap zei

Hoi Peggy,
Een hele leuke tag heb je gemaakt, mooi gedaan.
Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot!! Veel succes.
groetjes, vera

simone zei

Ohhhh peggy
Dit gave kaartje is bij mij in de bus gekomen.
hij is werkelijk prachtig.
heb wel ff een vraagjuh, wat is het deat erachter de roosjes/bloemen zit???
ik bedoel dat opengewerkte spul zag dat er ook kleine kraaltje op zitten.
ik ken het niet maar vindt het net als de rest van de kaart heeeeel erg gaaf
Groetjes simone