zondag 25 september 2011

Nederlandse swappers - tag & stans swap

Bij de nederlandse swappers is er weer een
nieuwe swap aan de gang.
Tag & stans


Deze prachtige tag heb ik ontvangen van Jolanda
Het is gewoon een hele mooie tag, die zeker een ere plaatstje krijgt op de kast

Dit zijn de stansjes die Jolanda mij heeft opgestuurd.
Hele mooie prachtige stansen.
Ik ben er ongelooflijk blij mee.

==========

Deze tag heb ik gemaakt voor Jolanda en ik heb een mapje
gemaakt voor de stansjes in te steken.

Het is ontzettend leuk om mee te doen met dan nederlandse swappers.

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi Peggy,

Het is wel grappig mijn zelfgemaakte tag bij jou te zien:-))ben blij dat hij een mooi plekje heeft gekregen en dat de stansjes goed in de smaak vallen. Ook veel creatief plezier en tot blogs!
grtz Jolanda

Unknown zei

Hele mooie tag heb je ontvangen Peggy en de stansjes zijn echt super.
Leuk idee om jou stansjes in een boekje te verzenden, plaatje helemaal compleet met een bijpassende tag.

miriam zei

het zijn mooie tags zowel die je ontvangen hebt als die je verstuurt hebt.

gr miriam

Christa zei

Hoi Peggy , jij bent ook lekker verwend. Prachtige tag heb je gekregen EN zelf gemaakt. Leuk dat insteekmapje voor jouw stansjes ; leuk bedacht. Leuk he dat swappen ! Creatieve groetjes van Christa.

Marijke zei

Hoi Peggy, wat ziet dit er allemaal mooi en leuk uit!! Leuk idee om de stansjes in een zelfgemaakt mapje te doen.
groetjes, Marijke en Chantal

Chantal zei

Weer al zo een leuk swap-resultaat! Ik ga toch ook echt een keer meedoen!

Groetjes,
Chantal

liszha zei

Wat hebben jullie beiden een prachtige tag gemaakt. Leuk dat jij er zo'n mooi mapje bij maakte!
Groetjes Lisette